Ledig helg.

Nu tror jag gnället är slut.. Just nu känns det så iaf.

Har inte så mycket att skriva om för övrigt. Men jag är ledig i helgen. Lördag, söndag och måndag. Så gott. Var dag är bokad, precis som det ska vara. Lördag ska vi hem till goda vänner o äta och umgås, på söndag ville mammas gubbe bjuda och på Spången och på måndag ska jag hem till en kompis o pussa på hennes bebis..

Jag mår bäst när det händer en massa saker.. Och nu gör det de, och då känns allt ok.

Nu ska jag snart till jobb. Tjing!


Kommentarer

Postat av: Anna

Det gäller att inte sitta för mycket själv och grubbla (som jag :P) Vi har bokat klockan tio på en lördag, kanske inte den roligaste tiden men men.. hehe. De va Danne som bokade o han tyckte tydligen att det var en jättebra idé :P Men om du inte kan då så kan vi ta det någon annan gång, vi vill gärna vara barnlediga mer gånger :) Föressten hur ska du ta dig till Helen på lördag? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback