Nähepp..

Då gav jag upp. En vecka och inte en tillstymmelse av ägglossning... 250 spänn i tester bortkastat..
Bara till att tänka på annat tre veckor sen börja käka piller igen.. Life is wonderful... Hmm.. Till råga på allt så har jag ångest för att gå till jobbet.. Av diverse anledningar som jag inte tänker ta upp här.

Har börjat äta rosenrot och folsyra, igen. Dom säger ju att de ska va bra om man försöker få barn.. Så ja, jag prövar allt. Synd att det är så jävla dyrt bara... Men va gör man inte?

Dom säger ju att det är stora uppoffringar och att det är dyrt o skaffa barn. men jag tror jag börjar bli rutinerad.. Alla piller o tester o sjukhusbesök både kostar och tar tid. Får byta turer för att kunna åka till sjukhuset, tabletterna kostar nästan tusen spänn i månaden, alla tester kostar nästan lika mkt.. nu har jag visserligen frikort på sjukhuset, men dom betalar inte bensinkostnaderna till o från Helsingborg..

Men ja.. Färdigtgnällt.


Peace out!



Kommentarer

Postat av: Mimmi

Du får gnälla hur mycket du vill. O ja, det låter dyrt, så jag hoppas o håller alla tummar o tår för er att det snart löser sig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback