SEMESTER!

Dag 10, sista dagen med Pergo x2. Vilket betyder att jag på onsdag ska på VUL. Och är det fina ägg, så är det bara till att köra på, annars blir de som vanligt bara en stor besvikelse.. Hatar dessa dagarna, bara gå o vänta o hoppas.


Men men. Är det fina ägg så blir de spännande för H´s bror med familj kommer inatt.. Och så ska man försöka smyga med ägglossningstest och sex. Haha... Förra gången hade vi samma "tur", för då va vi hos svärföräldrarna över jul. Hahaha... Jaja.. Hoppas inte Malin hinner läsa detta innan dom kommer. De man inte vet har man inte ont av, haa...

Nu har jag städat kattoaletterna och våra toaletter. Skinande rent. :-)
När H kommer hem ska han dammsuga o fixa resten.. Och ikväll när jag kommer hem från jobb så har jag smester i en vecka :D GOOOTT!!!


Pussheeej


Kommentarer

Postat av: Anna

MEN! ska inte du dammsuga?? med din nya fina dammsugare ;) i med lite luktegottolja med :D

kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback