10 sanningar om mig.




1. Jag tycker folk i allmänhet gnäller för mkt.. GET OVER IT. Inte fan blir det bättre av att gnälla och låta MIG lyssna på skiten, jag tycker inte synd om dig! Du får mat, tak över huvudet, du har jobb och många vänner. Ge dig.

2. Jag vill rädda världen. Men jag kan inte.. Jag blir ledsen när jag tänker på alla orättvisor. Hur jag än gör så tycker jag inte att jag gör tillräckligt. Kan få dåligt samvete när jag köper något nytt till mig själv, när jag vet att dom hundralapparna kan förändra en människas liv...

3. Jag vill att alla ska älska mig. Hatar att va ovän med folk.

4. Jag är dålig på att höra av mig till vänner.. Men det betyder inte att jag tycker om dom mindre för det.

5. Jag är ett kontrollfreak, vill ha koll på allt och alla. Jag är beroende av listor där allt vad jag ska göra står. Jag blir kinkig om jag får veta saker sist.

6. Jag är för generös har jag fått höra.. Ja, jag är väl generös, men jag förstår visserligen inte varför det är fel. Man kan väl aldrig ge för mycket?

7. Jag är otroligt rädd för döden. Vill varken tänka eller prata om det.

8. Jag har väldigt nära till gråt väldigt ofta.. Tårarna rinner om jag ser något rörande på tv, om någon sjunger bra, om jag är glad, om jag är ledsen, om någon annan är ledsen.......

9. Jag gillar kungafamiljen. Tycker inte dom ska avskaffas.

10. Jag har dåligt samvete för att H ska behöva bo så långt ifrån sin familj. Men jag vet inte om jag skulle kunna vara så långt ifrån min familj o vänner... Dock så påstår H att han trivs bra här o vill stanna.





Jag utmanar DIG till att göra samma sak. :)


Kommentarer

Postat av: Anna

Det är väl inte alla som har jobb och många vänner?

Kram

Postat av: M

Dom jag inte tycker om att höra gnäll ifrån, har det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback