100507

Varit och gjort VUL. Två fina ägg. Men hon skrev ut en spruta till mig som mamma ska ge mig på söndag. En "ägglossnings-spruta". Alltså en som ska hjälpa till o putta ner äggen. Sen ska vi ha samkväm "12-24 timmar efter" som jag sa till H och han svarade: "12 timmar? Ja de klarar jag!" Hahaha.. Va ju inte så jag menade.. Men visst, jag bangar inte ;-D

Så... Ja, va ska man säga. Jag vill inte ens hoppas lite.. Sist lipade jag i två dagar bara för att jag fick mens.. Nej. Ska låtsas att allt är som vanligt.. Ja eller hur.


På två dagar har det bara ploppat upp folk som ska ha barn.. Folk som inte vill ha barn och folk som inte borde ha barn.. Folk jag inte ens tycker om. Finns det någon som helst rättvisa i världen? Ibland blir jag bitter.



Men... HIF LEDER IAF ALLSVENSKAN!!

(Man får vara glad för de lilla!)





Kommentarer

Postat av: Mimmi

Håller tummarna o tårna! Kör hårt i 12 timmar, sov gott sen ;)

Postat av: Anna

det blir ett hårt pass för H :) då håller vi tummarna på att du inte får dricka den 15e. ;) när vet du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback