100512

Så sitter man här ensam.. De regnar ute, de e varmt inne. Jag myser. Sen går man in på fucking familjeliv.se och läser om alla som försöker och försöker och försöker få barn. Äter tabletter, tar sprutor, insiminerar, misslyckas.. Ja.. På den vägen. Jag är halvvägs, and still nothing. Känns bra dehär..


Men egentligen är jag inte ledsen eller deppig.. Men fick en våg av ledsamhet.. Och jag vill INTE höra "din tid kommer, de tar sig säkert denna gången". Menar, blir inte mer gravid för de.. Bättre o säga "livet suger, de finns dom som har de värre... Snap out of it" Låter hårt kanske, men jag vill inte ha medlidande... Vill verkligen inte det.

Däremot har jag ont i min "nyopererade" tå.. Ang. det får du gärna tycka synd om mig..


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Stackars lilla Maria med sin onda tå!! :(

Postat av: Anna

Hej!

Jag liiiider verkligen med dig med din tå! jag har med opererat mina ett antal gånger av samma anledning. SMÄRTA! angående det andra, jag tycker inte synd om dig du får bara kämpa mer så är det DÄREMOT! tycker jag det är jävligt orättvist! Det du har (sjukdom?) kan delas ut till människor som inte bör ha/förtjänar barn inte till sådana som dig! så det så! hoppas fasen att detta är DET ägget som ni har väntat på! hoppas hoppas hoppas!!! POSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback