100517

Jaha, då har man repat sig från helgens party.. Inte för att jag drack något, men jag har också jobbat hela helgen.. Man blir lite sleden. Tänker såklart inte dricka något innan den 26e..........


Då va de två par som annonserade ut att de ska ha barn. Varav ett par kanske ska få tvillingar..
Mmm.. sparka på den som ligger.
Nä, fan va ego jag är som tänker på mig själv i detta.. Men visst, jag kan glädjas med ett par.. Det kan jag faktiskt. Dom kommer bli underbara föräldrar.. Men så är det det andra paret. Ja, nä.. Asså. Dom vill inte ens ha barn.. Men killen, min kompis verkar väldigt glad för det. Och då är jag såklart glad för hans skull. Men hon? Vill inte ha barn.. Hon hade p-medel.. Suck..............................................................








Jaja. Ledig idag iaf. Det är skönt. Och jag älskar mina vänner. Verkligen. Man har ju vissa ljus i livet.


Kommentarer

Postat av: Anna

Gravid trots p-medel.. Den har jag hört alltför många gånger. Tror inte på hälften av det :P

Kram

Postat av: Mimmi

Kan inte mer än hålla med dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback