Fortsättning följer..

Då har jag pratat med min gynläkare igen. Ska börja med pergo igen, sen VUL, sen spruta, sen blodprov så får vi se. Annars så blir inte nästa omgång fören i augusti. Och då ska hon skicka en remiss till IVF-kliniken (provrör) och det tar visst ungefär 3 mån o få tid dit så under tiden ska vi försöka med bara sprutor..

Tur i oturen så slipper man tänka på allt i sommar.. vi har ju rätt mycket att göra då.. Flytta, bröllop, semester...


Men jag blir så trött.. Jag orkar inte.. Orkar inte gå upp på morgonen för att åka till jobb... Kan man sjukskriva sig för social fobi? Orkar inte med människor. Det enda jag gör utanför hemmet är att bita ihop för att inte börja gråta.. Och det enda jag gör hemma är gråter. Så får jag dåligt samvete för H´s skull.. Vi är ju trots allt två om detta, och han förlorar ju också var månad när mensen kommer.. Men jag blir så trött och ledsen så jag orkar inte tänka på någon annan.. :-(




Kommentarer

Postat av: Gunsan

Ah snuttan, i morgon kommer jag, då känns det bättre ska du se, haha

Postat av: Anna

Har du någon att prata med som förstår? Låter ju inte bra att ha det så :( Jag har själv förstått att det inte går att leva så i längden, (om man nu kan kalla det leva.)

Kram!

Postat av: Pia

Hej snoff.. Jag vet hur det känns.. Jag pallar inte heller mer.. Vi får ta en dag och böla ihop och prata av oss.. det behövs.. Jag kanske oxå skulle skaffa mig en blogg som ingen känner till så jag kan skriva av mig? Hjälper det? I love you... Och DU! Snart e du min fina tärna på vårt bröllop.. <3<3<3 Vi får greppa det possitiva.. + att ni flyttar betydligt närmre nu så vi kan träffas.. *Hade det inte varit för era 3 söta hårbollar så hade vi kunnat komma till er oxå :) Puss och Kram

Postat av: Anna

kom till mig och gråt eller skratta, skrik eller skäll! sen när du kör hem så "glömmer" vi allt och så ses vi nästa gång igen på ett annat blankt papper. förstår du? ELLER så skiter du i det. love u anyway! Tror jag berättade för dig innan att min bror fick sin dotter genom IVF eller vad det hette, och du ska veta att hon är lika fin som vem som helst. Det är inget nederlag att få barn så, det är fortfarande ert barn, ert biologiska. Du kommer bära det och din kropp kommer att ge den omsorg som ert barn behöver.Det är mer omständigt men tänk om det "tar" direkt då! Min bror och hans fru firar dagen när det befruktade ägget planterades i hennes kropp osv. alla de stegen på vägen. oj långt det blev nu :S hang in there!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback