Han....

 

Om honom:
Du är tillsammans med? - H
Hur gammal är han? - 30

När fyller han år? - 7 Juni
Vart bor han? - Ganska nära ;)
Ögonfärg? - Blå!
Har han piercat sig någon gång? - Tungan
Har han druckit någon gång? - Ehm.. Några
Har han rökt? - Ja
Har han snusat? - Ja
Vad har han för färg på rummet? - Lite olika ;)

Vad skulle han göra om han/hon vann en miljon? - Betala av våra lån
Har han någon fobi? - Lite social fobi när det är folk han inte känner.
Är han beroende av något då? - Nikotin.. mig? ;)

Är han envis? - Han var det innan jag kom in i bilden, nu orkar han inte käfta emot ;)
Vad gör han på helgerna? - Softar.. Datorn.. Jaga..
Beskriv honom med två ord? - Rolig o snäll kanske?
Skulle han bli en bra pappa? - Ja!
Varför blev du tillsammans med honom? - För att han va så fin, snäll, rolig.. Vi trivdes så bra tillsammans från första stund!


Vad du tycker om honom:
Föll du för honom direkt? - Beror väl på hur man ser det.. Andra dagen vi träffades så gjorde jag nog de.
Du älskar honom? - JA!!

Du har slagit honom? - Vi slåss ibland. På skoj.
Du har roligt med honom? - Ja!
Du skulle kunna bo med honom? - Känns som jag inte har mkt till val med tanke på att vi precis köpt lägenhet ;)
Du vet någonting om honom? - En del iaf.


Du har gjort ett sugmärke på honom? - Hahah.. Det har blivit en liten sport. Han HATAR sugmärke, jag har hitintills inte lyckats hålla mig fast så länge ;)
Säg ett ord du känner för honom? - Kärlek

Vad är det finaste han sagt till dig? - Att han älskar mig.
Vad gillar du mest med hans utseende? - Ögonen o rumpan :D

Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Njaao. Har väl gått över lite, men blir alltid glad.
Är du svartsjuk på andra tjejer? - Rovdjuret i mig vaknar emellanåt ja. Men inte så ofta längre.

Om er
:

Hur träffades ni första gången? - Förfest hos en gemensam kompis
Bor ni långt ifrån varandra? - Tja.. Just nu e han på andra sidan soffan..
När blev ni tillsammans? - 14 april 2006 konstaterade vi att om vi ligger med nån annan så är vi otrogna.. Hahaha.
Hur länge har ni då varit tillsammans? -  Lite mer än 4 år.
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Nope.

Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Allt.. Fast jag gillar inte krigsfilmer o han gillar inte skräck.. Men vi komprimissar :D
Har ni sovit över hos varandra? - Det hände en gång.
Har ni bråkat någongång? - Ja, emellanåt. Man måste rensa luften.
Vem håller fjärrkontrollen? - Jag ;)
Vad har ni gemensamt? - En del värderingar och syn på andra människor. Naturintresset, latheten ;-) Laga mat.. Ja.. En hel del :)
Har ni samma åsikter om saker? - En hel del.
Planerar ni framtiden ihop? - Jo. :)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 2 veckor när jag va i USA med mamma.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Yes!
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Så långe vi tycker om varandra =)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback