MensMensMensMens.

Kom idag. Har haft känningar för den i mer än en vecka. Åt ju tabletterna, sen brukar mensen komma efter 1-2 dagar.. Men över en vecka! Galet. Har mått skit kan jag säga. Asont i brösten, bara velat lipa hela tiden.. Men nu kom den äntligen. Eftersom att jag fick ringa och avboka tiden till kontrastundersökningen för att mensen aldrig kom, så har jag åter igen bokat en tid.. För nu VET jag iaf att den kom. Får vi bara hoppas att den inte varar längre än en vecka för då får jag avboka tiden igen. Skulle dock inte förvåna mig.


Om några timmar ska jag köra och hämta min kusin på flyget. Hon bor ju en bit upp i sverige så hon är inte så ofta. Sist var på mormors begravning..... 11 år sen. Så de va inte igår kan man ju säga :P

I morron blir det en liten rundtrip. Mormors grav, sen ska hon få träffa kusinbarnen, sen är det hem o göra vid eftersom att vi ska ha inflyttningsfest.. Sen på söndagen ska vi och mammas kusin hem till mamma så hon får träffa dem med.. Så ja, här är det fullbokat!

Nu ska jag fortsätta att dammsuga.. Och städa toaletten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback