The Moniker ♥

Jag har pratat om det för vänner lite som en "rolig grej", och jag och H har såklart skrattat åt det många gånger.


Det är såhär att när vi skulle sätta in det befruktade ägget så spelade dem The Moniker - Oh My God på radion i OP salen. Vilket är en av mina "gladlåtar" och min favorit i melodifestivalen. Så vi skojjade om att ägget dansade in o satte sig.
Jag såg det såklart som ett gott tecken att dom spelade den vilket gjorde mig glad och hoppfull. Och ja, vi vet ju hur det slutade =)
Jag bestämde mig iaf för att skicka ett mail till The Moniker igår och berätta denna lilla historia och jag fick världens sötaste svar från honom idag:
"Nu gråter jag. Fy fan va fint! Vilken lycka! Hälsa att jag är helt säker på att lille bebisen kommer bli överfylld av kärlek!"





Kommentarer

Postat av: Lizette

Coolt att du fick ett sådant svar. Den låten får du ha med på förlossningen sen när det är dags. =)

Postat av: Lizette

Den kanske dansar ut ;P men jag syftade mer på musik du blir glad av.

Postat av: Lizette

Tyckte inte ens fiskarna var så bra. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback