Överlycklig, förskräckt, förväntansfull & fullständigt livrädd!

IHHHH idag fick vi brev från RMC

(dvs. Reproduktionsmedicinskt Centrum,
http://www.skane.se/templates/Page.aspx?id=26668 )

23e feb ska vi på"patientskola" där dom ska berätta hur allt går till och den 7 mars ska vi träffa läkare och bestämma hur vi ska göra o lägga upp schema osv...

SÅ SJUKT SPÄNNANDE!!! Hoppas hoppas hoppas av hela mitt hjärta o själ att detta kommer fungera.. Samtidigt är så livrädd för all eventuell besvikelse och förlorad livsglädje som jag vet kommer komma som ett slag i nacken om det inte kommer lyckas.. Tror att all negativitet är rent försvar.. Lika bra att vara ledsen nu så blir man inte besviken sen......
Känner knappt igen mig själv.. jag är inte sån egentligen...

Nej. Nu! Kör vi grabbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback