Världen suger.

Som vanligt blir jag skitledsen när jag får reda på att någon ska ha barn.. Gråter lite, hatar mig själv mycket.

Sambons  X är gravid för jag vet inte vilken ordning i gången... Hon har blivit gravid gång på gång pga. slarv och sen gjort abort för att hon inte var redo för barn.
Nä, men då ska man fan inte knulla heller, knip ihop låren för fan. Men, nu har hon tydligen bestämt sig för att behålla ungen.. Mmm, men grattis till dig då.

Jävlaorättvisskitvärldfrånhelvetetfyfanvadjaghatardig. Jag är en sjukt dålig människa, jag spyr på andras lycka. "Åhhh nu är det snart dags för dop, ska bli såå roligt!"
Skiter väl jag i. Kunde inte bry mig ens lite.

Jag vill bara SKRIKA!!!! Slå någon, slå huvudet i väggen, bita mig själv. Fan va frustration kan få en självdestruktiv.. GAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback