Dagens skämt.

Precis innan jag börja på semestern började jag få ont i ryggen, tänkte inte mer på de, ska ju snart ha semester. Under semestern hade jag vissa dagar fasligt ont i ryggen, kunde knappt gå. Halta liksom fram.

Börja jobba, jobbar en dag o känner mig typ död från midjan och ner. Bultar i häcken, lår, ben.. Vaknar var gång man vänder sig på natten, upp och sen iväg och jobba igen. Åkte och handla och när jag kom hem så grät jag så ont jag hade.. Helt sjukt.

Åkte upp på vårdcentralen och hon sjukskrev mig helt i två veckor, sen ska jag jobba 50% i nästan två veckor sen fick vi se hur de går. Under tiden ska jag gå på sjukgymnastik som jag börjar med nästa vecka..

Hon skrev ishias på intyget och sa att hon misstänkte att det kunde vara en början på foglossning men kunde inte skriva "gravid" på lappen eftersom att försäkringskassan inte ser det som en sjukdom.. ;-)

Jaja, så ligger det till..

Det var skämtet.. För det är så löjligt. Att känna sig som en skröplig 97-åring innan man ens är 25.. Hm.


Kommentarer

Postat av: Debbie

iih, låter inte alls kul. Jag började känna av foglossning i v. 12. Rekommenderar verkligen vattengympa och akupunktur om det skulle vara så att det är foglossning. Var rädd om dig.

Postat av: Miss S

Men ojdå! Hoppas verkligen det blir bättre med sjukgymnastiken! Vilken pest att ha så ont, när man bara vill glädjas åt det lilla livet i magen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback