Dåligt med uppdatering..

Men jag har ju semester! Vem har tid att blogga då? :D


Vi var nere i Malmö och tittade på ett fantastiskt fint hjärtljud och bebis sprattlade även lite för oss ♥ Häftigt att se.

Åkte vidare till Gotland och här är vi nu! Har hunnit göra stan, grilla nere vid Tomtbod, tittat när svärbror spela pärk, fika hos farmor Ewa.. Allt dedär man ska! =) Snart är det stångaspelen och då ska vi till mormor Siw och äta middag. Ikväll ska svärmor bjuda hela familjen på Cirkus minsann! Det var inte igår man gjorde det sist nej.

Magen mår bra och jag har kommit fram till att om jag ser till att aldrig bli hungrig så mår jag inte illa heller. Har inte mått illa på flera dagar nu, kanon!
Dock har jag pratat om bebis och mage nu så intensivt så jag har redan hunnit tröttna på det... Hmm... Längtar efter att magen börjar växa så de syns, nu känner man sig bara pluffsig.

Har beställt tid hos BM, ska dit sista veckan innan semestern är slut =) Då har vi redan gått in i vecka 12, tiden går sjukt fort nu.

Här nedan kommer en bild på våra gener, som började på 2a celldelningen då fotot var taget.





Ha en underbar sommar!


Kommentarer

Postat av: Lizette

Tänk om alla hade fått se det.. =)

Postat av: Anna

<3 finaste lillnyckelpigan =)

Postat av: Debbie

Ett litet underverk! Häftigt att få se utveckligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback