På gång.

Okej jag erkänner. Vi har börjat på riktigt nu. Men jag väljer att hålla det lite hemligt eftersom att om de nu skulle funka så vill jag gärna berätta det för folk själv. =) Skulle det nu inte fungera så antar jag att folk omkring märker det. :S


Som jag sa till min käraste Anna, jag utgår ifrån att det kommer gå åt helvete. Skulle de nu gå vägen, så är det en fantastisk glad nyhet och en välsignelse helt enkelt.

När man har blivit så otroligt besviken så många gånger så dör hoppet en liten bit för var gång. Jag är inte negativ men jag vågar inte hoppas. Men tårarna är slut. Orkar inte gråta mer. Nu finns det bara glädje kvar, men fram tills dess så är det tomt.


Så vänner, hoppas med oss!


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Vi hoppas med er!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Anna

finaste Maria nyckelpiga! nu köööööör viii! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback