Barnvagn

Eftersom att vi nu har sparat ihop pengar till en barnvagn så bestämde vi oss för att slå till då vi hittat den vi vill ha! Vi köper vår vagn från http://www.babyvintage.se/ en mysig liten butik som ligger här hemma, bara på andra sidan gatan.


Så på lördag går vi dit och provkör och köper vagnen. Vi fick lov att ha den kvar i butiken tills vi vill ha hem den. Så vi åker ner och "bokar" den. Dessutom så har hon förlossningsgaranti så skulle något hända så köper hon tillbaka den för samma pengar.  Jag känner själv att det är för tidigt för att fylla hemmet med en massa bebissaker, men det känns skönt att ha ändå. Den är vår men vi kan göra oss av med den lika fort igen utan att förlora något på det.



Titta vad fin. ♥

Vagnarnas Rolls royce. ;)





Så fort vi känner för det så ska vi riva ner en tapet i barnrummet, spackla och måla. Sen e de bara till att köpa möbler sen är allt fix klart. Eftersom att vi har gott om tid så behöver vi ju inte engagera oss i det än. :-)
Det är mindre än 2 månader tills jag går på havandeskapsledighet så då har jag gott om tid. Som tur är kommer julen mitt i allt och där har man ju lite o göra så man fördriver tiden. Inget är som väntans tider, det har iaf jag lärt mig!


Kommentarer

Postat av: Lizette

Jag river gärna tapeter åt dig.. Det var det enda jag gjorde i Mios rum pga foglossningen..

Postat av: Ännä

Skriver lite här för vi pratar ju knappt ;)

Vilken cool vagn och bra det där med förlossningsgarantin! o du ser ut som en ängel på bilden när du visar bröllopsfrisyren. Men hela du såg ut som en fin ängel! <3 aj löv jo!

Postat av: Nelin - stolt hårunderarming!

Droool på den! Så snygg färg! Och bästa vagnen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback