Inget är som väntans tider..

Sitter med skräckblandad förväntan och längtar, känner efter minsta lilla signal från kroppen. Dock har ännu inget hänt som berättar vad som komma skall. Bara till att vänta vidare.


Vår lilla bebis vet inte vad "fosterställning" innebär utan ligger helst med ben, armar och rumpa utsträckt. Till mammas, inte så stora, förtjusning. Dock tycker jag att jag känner personligheten på vår lilla spratteldocka redan, ser fram emot tonåren. ;-)

Har lyckats få mig en förkylning tror jag, hostig o snuvig.. Ja, alla andra är ju de så varför inte.

BB väskan till oss allihopa är packad och vi är REDO!
Vaknade härom natten med jättemensvärk och blev förvånad över min första reaktion som var "nejnejnej inte nu! Jag är inte redo, jag måste få sova!" Haha. Som tur var så fick jag sova vidare, ingen bebis.

Lite kul är det för jag kan för tillfället inte ringa till någon utan att skapa väldigt starka reaktioner.. "ÄR DET BEBIS PÅ G??" Neeeeej jisses, jag skulle bara fråga en sak! ;-) Får väl börja skicka varnings-sms innan. "Hej, jag ringer snart, ska bara fråga något.."

Börjar verkligen längta sååå mycket efter en bebis o snusa på nu.. Kom ut, kom ut kom ut!!
Har varit ute och gått en del nu de senaste dagarna, jobbigt som fan är det men man kan ju alltid hoppas att de gör någon nytta. Haha.
Nu ska jag åka o handla.

Puss! :-)


Kommentarer

Postat av: Lizette

Många blir förkylda innan förlossningen har jag fått för mig iaf. Tycker att alla blir det sen är bebisen ute. =)

Postat av: Lizette

Det kanske bara är min uppfattning, men nästan alla som jag känner som fått barn har blivit förkylda på slutet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback